21 sierpnia o godz. 19.00, moim Gościem w trakcie szkolenia będzie Ilona Mastalerz.
Podczas bezpłatnego szkolenia dowiesz się:
✅ Jak spojrzeć na biznes oczami właściciela biura i agenta?
✅ Jak wyglądają różne rodzaje kształtowania wynagrodzeń dla Agentów?
✅ Jaka może być rola w biurze Twoja i prowadzącego biuro?
–
Zarezerwuj miejsce:
➡️ https://alehtur.pl/webinar/
➡️ https://alehtur.pl/webinar/
➡️ https://alehtur.pl/webinar/
–
ILONA MASTALERZ
Od kilkunastu lat nadal aktywnie praktykuje w branży nieruchomości oraz wymyśla i projektuje szkolenia i wydarzenia dla siebie i innych Trenerów.
Jest pionierką w szkoleniach z domów otwartych w wielu miastach w Polsce, podobnie jak z pracy na wyłączność z Klientem kupującym i sprzedającym, czy na temat konstrukcji wynagrodzeń, również tych gwarantowanych, czyli Ewolucji systemów wynagrodzeń w branży nieruchomości.
Uwielbia dzwonić do Klientów i traktuje telefony jak gorące, a nie zimne, kreatywnie wymyśla źródła pozyskiwania Klientów i wiele innych autorskich warsztatów. Tworzy swoje narzędzia do pracy z Klientami, gdzie może pokazać wizualnie, na czym polega jej praca. Uwielbia indywidualną pracę z Agentami jako coach.
Poza prowadzeniem biur nieruchomości, których misją jest edukacja Klientów i środowiska branżowego, pomaga jej w tym prowadzone Ogólnopolskie Centrum Szkoleń PRO-PER-TY POLSKA, gdzie innych biur nie traktują jak, konkurencję, a jak partnerów w biznesie.
Uczestniczy w licznych szkoleniach dotyczących nieruchomości między innymi w Berlinie, Rzymie, Porto, Lizbonie, Barcelonie, Amsterdamie i oczywiście w Polsce.
Aktywny prelegent i organizator nowatorskich wydarzeń między innymi pierwszej konferencji on-line dla Klientów z branży nieruchomości, organizator pierwszych szkoleń on-line w Polsce dla branży nieruchomości w czasie covid, czego kontynuacją jest RE.PLAY odbywający się na początku stycznia, w roku 2024 wydarzenie odbędzie się w Krakowie.
Pomysłodawca i organizator Zlotu dla Właścicieli i Menadżerów biur nieruchomości. Autor kampanii #wartowiedzieć, kierowanej do Klientów i ich Agentów.